Fast50
Hoewel het niet de bedoeling van me is om deze weblog als promotie voor ons bedrijf te laten zijn kan ik het niet laten om toch even mijn trots uit te spreken. Gisterenavond heeft Zylom de 2e prijs in ontvangst mogen nemen op de Fast50 2006. Uiteraad gingen we voor een 1e plaats maar naast TomTom op het podium staan geet toch een gevoel van overwinning. Hartelijk gefeliciteerd ook Emexus (medeblogger) met de 3e plaats. Uiteraard gaan we de Fast50 prijs inzetten bij het werven van personeel. Recentelijk hebben we namelijk intern lang gebrainstormd over hoe ons als relatief klein bedrijf (70 man) aantrekkelijk te maken binnen de regio Eindhoven met concurrende bedrijven in de IT-job markt zoals Philips, ASML, Atog Origin en vele anderen. Een podiumplaats in de Fast50 gaat daar zeker bij helpen.
Een notering in de Fast50 staat garant voor groei. Om te groeien heb je schouders nodig om de groei een goed fundament te geven en te managen. Hard groeien zoals wij nu doen, betekent veel nieuwe schouders. Het wordt voor ons dus ook een hele uitdaging om voor 2007 alle beoogde arbeidsplaatsten te vullen. Hoe we dat gaan doen, daarover kun je de komende weken meer lezen op dit weblog.
Dit is inderdaad precies wat je kan onderscheiden. Arbeidsmarketing noemen we dat, je naam als een merk neerzetten op de abreidsmarkt. En vooral belangrijk is dan het consequent uitdragen. Dit soort dingen werkt goed. Ik ben heel benieuwd hoe jullie het gaan ‘exploiteren’.
John, jullie ook van harte, en TomTom ook. Bijzonder was toch wel dat de meneer van Euronext kwam polsen of we IPO-rijp waren, had zijn huiswerk beter moeten doen, want Zylom en Emexus zijn dit jaar overgenomen door beursgenoteerde ondernemingen… de fast50 is echt een fantastisch initiatief van Deloitte, wij zijn ook erg trots met onze bronzen medaille, en ook wij zullen dit benutten bij onze werving (die momenteel ietwat stroef verloopt, zowel in Nederland als in U.S. als in Maleisie). Later meer !