Finalist flikt het hem weer!

Vandaag stond in Computable hoe Finalist zich wederom onderscheidend positioneert op de arbeidsmarkt voor ICT-ers.

In het kader van de campagne “Mag ik je baas zijn” rijdt de directeur van Finalist zelf door het land met een campagnebus. Al eerder berichtten wij op EmploIT over de innovatieve wervingsmethoden van Finalist. Weet iemand of ze hier een bureau voor in de hand hebben genomen of dat ze dit allemaal zelf bedenken?

3 antwoorden
  1. Bas van de Haterd
    Bas van de Haterd zegt:

    Hee Bas, wijs ik Jean Luc op je weblog, ga jij hem meteen rekruteren als blogger… dat stond niet in het script :P

    Het leuke is natuurlijk dat je ziet dat mensen die iets voor hem kunnen doen dat ook graag doen. Ik bedoel, als ik de keus heb om een lezing aan Jean Luc of een ander te geven, krijgt hij hem. Simpel: hij doet wat terug voor de markt. Zo werkt het ook weer.

    Beantwoorden
  2. Bas Westland
    Bas Westland zegt:

    @Jean-Luc: Dat dwingt alleen maar meer respect af. Ook jullie eerdere acties om structureel meer IT-ers in de markt krijgen middels studiebeurzen, de programmeerzomer met Holland Open en nu weer dit stralen uit dat ze door mensen bedacht zijn die met de poten in de markt staan en niet door marketeers van een bureau. Ik zou je graag binnenkort eens ontmoeten om onze visie op de markt te wisselen. En als blogger op EmploIT ben je meer dan welkom. Suuces met de werving!

    Beantwoorden
  3. Jean-Luc van Hulst
    Jean-Luc van Hulst zegt:

    Ik heb deze acties allemaal zelf verzonnen. Voor de uitvoering maken we gebruik van diverse bedrijven. Maar het kom allemaal ‘uit het hart’ zeg maar …

    Beantwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *