Marco Hendrikse

Marco heeft, na zijn studie Personeelwetenschappen aan de UvT, jarenlange ervaring in verschillende marketing(management)functies opgedaan. Zo werkte hij als marktanalist in de arbeidsbemiddeling (Brunel en Content), voor een arbeidsmarktcommunicatie-uitgever (Carp*) en als marketing-manager voor een opleidingsinstituut (ISBW Opleiding & Training, onderdeel van Schouten & Nelissen). Allemaal werkgevers met een connectie tot de arbeidsmarkt.

In juli 2008 is Marco zelfstandig ondernemer geworden en heeft Interim Intelligence opgericht. Het zelfstandig ondernemerschap combineert hij met een gezin met twee kinderen (Luca ’06 en Isis ’08)

Marco heeft Interim Intelligence opgericht omdat hij ziet dat bedrijven vele kansen onbenut laten. Vaak door een gebrek aan kennis of een gebrek aan capaciteit. (Online marketing-)Ontwikkelingen gaan snel en er is een overload aan informatie beschikbaar. Veel mensen hebben dan ook de behoefte aan iemand die zaken voor hen op een rijtje zet. Met een praktisch doorvertaling. En dat is precies waarvoor Marco staat: intelligente analyses, praktische adviezen en een hands on uitvoering!

Meer over Interim Intelligence op www.interimintelligence.nl

0 reacties

Reageer

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *