Yacht moet nog wat dingetjes leren….

[[image:yacht_logo.jpg:Yacht:left:0]]Ik begeleid momenteel een goede bekende van me naar de volgende stap in zijn loopbaan. Iemand met een CV waarvan je zegt: OK, hij is de klant en ik introduceer hem bij een aantal relaties totdat hij happy is. Hij vroeg of het zin had om een Yacht carrieredag te bezoeken. Ik zei: “Kan geen kwaad, zeker omdat je al lang niet gesolliciteerd hebt”. (Ja, hij is ook nog eens trouw en loyaal). Lees verder wat er gebeurde…

Citaat: “Met Yacht is (voorlopig) niets geworden, wat een stelletje …… [BW: censuur]. Ingeschreven voor dat carriere event, zelf moeten nabellen, bleek het event gecanceled te zijn bij gebrek aan interesse. Dat kan natuurlijk. Toen bleek dat de Yacht-persoon waar ik mee sprak eigenlijk wilde dat ik naar Yacht Breda ging. Ze had mijn CV al doorgestuurd. Of ik dan zelf wilde bellen of het was aangekomen. Laat maar even dus.” Wat heerlijk toch, zulke concurrenten :-)

3 antwoorden
  1. Dennis
    Dennis zegt:

    Tja, Yacht, in het afgelopen jaar ben ik meer dan tien IT-Yacht consultants tegengekomen die allemaal maar 1 ding willen weg bij Yacht. Ik weet niet hoe het met de rest van de afdelingen zitten maat de combinatie IT & Yacht blijkt niet zo’n goede match.

    Beantwoorden
  2. Marco
    Marco zegt:

    De grote vraag is natuurlijk of dit exemplarisch is voor Yacht of voor de consultant in kwestie. Want je ziet maar weer, het imago en de dienstverlening van een bedrijf staan of vallen met degene die een en ander uitvoert…

    Beantwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *